Spørsmål og svar

Jeg kan ikke logge på med min vanlige innloggingsinformasjon?

  • Klikk på symbolene ”Mine sider” eller ”Logg inn” på et produkt.
  • Klikk på ”Glemt passord” og fyll inn e-postadressen din. Det blir automatisk sendt et nytt passord til din e-postadresse.  
  • Deretter kan du endre passordet ditt selv. Klikk på "Mine sider" og "Passord" - fyll ut "Bekreft ditt nye passord".

Kan jeg legge til flere brukere for klinikken min?

  • Ja, det går bra. Under ”Mine sider” klikker du på ”Brukere”. Hvis det kun er én person registrert i selskapet, blir denne automatisk "ordregodkjenner”. Du kan deretter legge til flere mennesker som blir "bestillere". Hvis en "bestiller" foretar en bestilling i butikken - må "ordregodkjenneren" deretter godkjenne ordren før den sendes til Unident. Ordregodkjenneren mottar automatisk en e-post om at det eksisterer en ordre til godkjenning.
  • Ordregodkjenneren kan også endre bestillerens tillatelser slik at denne også kan godkjenne ordre.

Kan jeg legge til flere leveringsadresser?

  • Ja, det går bra. Under ”Mine sider” klikker du på ”Adresser”. Her kan du legge til flere leveringsadresser, som deretter kan bli valgt i kassen. Du kan bare endre adresse i samme land.
  • Hvis du ønsker å endre en fakturaadresse, kontakt kundeservice på tlf.: 33 03 57 70.

Hvor finner jeg mine tidligere ordrer?

  • Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finner du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Klikk på ”Order ID” for å se hele ordren.

Kan jeg gjenbestille en tidligere ordre?

  • Ja, det går bra. Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finner du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Ved å klikke på "handlekurvsymbolet" ved ønsket ordre, kan du hurtigbestille ordren igjen. Da blir hele ordren lagt i handlekurven.

Kan jeg enkelt gjenbestille produkter fra en tidligere ordre?

  • Ja, det går bra. Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finner du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Klikk på "Order ID" for ønsket tidligere ordre. Ved å klikke på handlekurvsymbolet ved et produkt, legges det til 1 stk. av dette produktet i kurven. Hvis handlekurvsymbolet mangler ved et produkt, betyr det at produktet har gått ut fra produktutvalget vårt og kan ikke lenger bestilles.
  • Ved å klikke på “hjerte”-symbolene, kan du legge et ønsket produkt i en ”favorittliste”. For noen produkter kan du også se sikkerhetsdatablad her, klikk på dokumentsymbolet ved ønsket produkt.

Kan jeg se om ordren min er behandlet/pakket/sendt?

  • Ja, det går bra. Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finner du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Under ”Status”, ser du bl a. om ordren din er pakket eller sendt.

Hvordan vet jeg om alle produktene i bestillingen min er sendt?

  • Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finner du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Klikk på ”Order ID” for å se info om ønsket ordre. Under ”Status” ser du bl a. om produkter i ordren din er pakket, sendt, restnotert eller delleverert.

Hvordan lager jeg en favorittliste?

  • Under ”Mine sider” og ”Favorittlister” lager og redigerer du dine favorittlister. Du døper listene dine selv (f.eks. Kjølevarer, Engangsmaterialer, etc.)

Du kan deretter utfylle favorittlistene dine på tre måter:

  • Ved å åpne en tidligere ordre, og klikke på “hjerte”-symbolet foran ønskede produkter. Når du klikker på symbolet skal du velge hvilken favorittliste du vil legge til produktet i.
  • Ved å bruke søkefunksjonen. Skriv inn f.eks. et produkt- eller artikkelnummer i søkeboksen øverst i nettbutikken. Fra søkeresultatet kan du velge å legge produkter i handlekurven eller lagre i en favorittliste.
  • Når du besøker en produktside i Unidents nettbutikk kan du alltid velge å legge produktene i en favorittliste ved å klikke på “hjerte”-symbolet.